2017. november 5., vasárnap

2017 május könyvekben

Elolvastam:

Rysa Walker: Timebound – Időcsapda
2017. április 3., 20:37 → 2017. május 7., 02:32

„Kezdek már hozzászokni, hogy semmit nem értek.”
Colleen Hoover – Tarryn Fisher: Never never – Soha, de soha
2017. május 7., 17:50 → 2017. május 11., 14:30

„A bal felső sarokban lévő képet tanulmányozom, de nem ismerem fel a rajta lévő arcot. Az én arcom az, de még sosem láttam.”
Rachel Hawkins: School Spirits – Kísértetsuli
2017. április 24., 14:29 → 2017. május 27., 22:25

„– Az iskola köztudottan unalmas és lélekölő. De mindenkinek ki kell próbálnia.”
Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 1. – Kezdet

„– A barátok nem azért vannak, hogy szépítsék a dolgokat és felvidítsanak? – kérdeztem sértődötten, jelezve, hogy egyáltalán nem tetszik, amit hallok.
– Nem. A barátok azért vannak, hogy észhez térítsenek, ha hibázni készülsz – tárta szét a karját, majd folytatta az olvasást.”
Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 2. – Együtt

„A mekis nem teljesen értette a kiejtését, úgyhogy a többiek szakadtak a röhögéstől, szegény Jacques pedig segítségkérőn pillantott körbe. Már épp odaálltam volna mellé, de Zsolti megelőzött.
– Zsák barátomnak lesz egy „lö hamburger”, egy „lö krumpli”, és egy „lö kóla” – közölte.”
Claudia Gray: Evernight – Örökéj

„Az igazságról kiderült, hogy jobban fáj, mint a hazugság.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése